17.10.2004

Päivitetty unisuunnitelma

Muokkasin hieman. Tarkoituksena tästä lähtien on ensin totuttaa elimistö nukkumaan vähän aikaa silloin tällöin ja sitten säätää unen määrä kohdilleen. Lopullisen unirytmin on tarkoitus soveltua luennoilla ja harkoissa käymiseen. Ne alkavat aina vartin yli, joten viittä yli on hyvä herätä. Kunhan on pakannut kaiken tarpeellisen valmiiksi, ehtii vielä hyvin kävelemään yliopistolle.

Tänään:
11.00-12.20
15.00-16.20
19.00-20.20
23.00-00.20

Kolmas päivä:
03.15-04.15
07.15-08.15
11.15-12.15
15.15-16.15
19.15-20.15
23.15-00.15

= 6 * 1h = 6h

Neljäs päivä:
03.25-04.10
07.25-08.10
11.25-12.10
15.25-16.10
19.25-20.10
23.25-00.10

= 6 * 45min = 4h 30min

Viides päivä:
03.30-04.05
07.30-08.05
11.30-12.05
15.30-16.05
19.30-20.05
23.30-00.05

= 6 * 35min = 3h 30min

Kuudes päivä:
03.40-04.05
07.40-08.05
11.40-12.05
15.40-16.05
19.40-20.05
23.40-00.05

= 6 * 25min = 2h 30min

Luultavasti homma ei kuitenkaan tule menemään noin mallikkaasti. Jos väsyttää liikaa, saatan joutua ottamaan ylimääräisiä tai pidennettyjä torkkuja joskus keskiviikon ja torstain tienoilla, koska niinä päivinä on tentti.

Uniaikaa on tarkoitus lyhentää alkupäästä siksi, koska luultavasti kestää aina jonkin verran ennenkö nukahdan. Eli se unessa oleminen saattaisi pysyä paremmin oikealla kohdalla tuollaisella aikataululla.

Ei kommentteja: